Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Γράμμα στο κοριτσάκι που υπήρξα

Κανένα σου όνειρο από όσα θα κάνεις, δεν πραγματοποιήθηκε!!
Ούτε διάσημη πιανίστρια έγινες,ούτε γνωστή ποιήτρια-συγγραφέας, ούτε μπαλαρίνα..(και εδώ γελάω γιατί αν έβλεπες πως έχεις γίνει στα 34 σου......για αυτό και δε σου επισυνάπτω φωτογραφία)

Θα πεθάνει ο πατέρας σου.
Θα πιστέψεις πως θα είναι ένα κακό λιγότερο...Μα δεν θα είναι!Τα χειρότερα αρχίζουν!!
Θα χάσεις τον αγαπημένο σου παππού και πολύ αργότερα την αγαπημένη σου γιαγιά!!
Αυτοί τα επόμενα χρόνια θα μεγαλώσουν εσένα και την αδερφή σου.

Στα 32 σου θα σηκώσεις το ανάστημά σου και θα πεις στη μάνα σου να πάει να γαμηθεί!!
Το ίδιο και στην αδερφή σου.Ναι το μικρό μωράκι που είναι στο σπίτι και για τα επόμενα λίγα χρόνια θα είναι η μικρή γλυκιά σου αδερφή, είναι μία εκκολαπτόμενη "μάνα σου" αλλά δέκα φορές χειρότερή της!!

Κι εσύ..δεν θα φερθείς τόσο καλά στους ανθρώπους!!
Ούτε στην οικογένειά σου!!
Η συμπεριφορά σου θα είναι πολλές φορές ανεξήγητη και τα ξεσπάσματά σου ανεκδιήγητα..
Και ο χαρακτήρας σου, οι σκέψεις σου ακόμα και η εμφάνισή σου θα μεταλλάσσεται συνεχώς!!

Στα 25 σου και αφού θα έχεις πρώτα περάσει από χρόνια ψυχοθεραπείας, θα έχεις τη σωστή διάγνωση..
Μη φοβάσαι, δεν πεθαίνεις....ακόμα...
Θα μάθεις ότι πάσχεις από ψυχική ασθένεια.Θα πάρεις τόνους ψυχοφαρμάκων για χρόνια.
Θα είσαι ζόμπι για πολύ περισσότερα.Θα καταστραφεί το σώμα σου και η υγεία σου εξαιτίας αυτών και της πολύ κακής ψυχολογίας σου.
Ξέρω, πολλές άγνωστες λέξεις..
Για την ακρίβεια, δεν ξέρεις ακόμα να διαβάζεις..Μα ξέρω τι σαβουρομαζώχτρα είσαι και θα το φυλάξεις για όταν μάθεις.

Δε θα σου πω ψέμματα.
Θα περάσεις πολύ μα πάρα πολύ άσχημα χρόνια!!
Κάθε χρόνος, κάθε μήνας, κάθε μέρα θα είναι χειρότερη!!!
Μην τρομάζεις!!
Αλλάζει κάτι..
Εσύ!!!
Έγινες πολύ δυνατή!!Θα είσαι πολύ δυνατή!!Κι αυτό με έκανε να σε αγαπήσω.Και να λυπάμαι που δε γίνεται να είμαι δίπλα σου τώρα που διαβάζεις το γράμμα.
Μα σε κουβαλώ μέσα μου και σε προστατεύω κάθε μέρα εδώ που είμαι εγώ.

Και ναι!!!
Ο μεγάλος φόβος σου πραγματοποιήθηκε!!Είσαι μόνη σου!!Το μεγαλύτερο μέρος της ζωής σου θα υπάρξεις τελείως μα τελείως μόνη.
Και το 2000 δεν θα έρθει η συντέλεια του κόσμου που τόσο θα λαχταράς..
Ούτε το 2012 που ενώ θα ξέρεις πως είναι μούφα, βαθιά μέσα σου θα εύχεσαι να τελειώσουν όλοι και όλα.
Μαζί κι εσύ.

Για πολλά χρόνια θα κάνεις κακό στον εαυτό σου.
Είτε με τις συμπεριφορές σου είτε πληγώνοντας το κορμί σου ξανά και ξανά...

Μην κλαις..Δεν είναι όλα τόσο άσχημα..Θα έχεις και όμορφες στιγμές!!
Θα γελάσεις πολύ!!Και όχι, δεν θα πεθάνεις παρθένα όπως θα φοβάσαι πολύ πολύ αργότερα, για αυτό σε διαβεβαιώ!!

Κάνε μου όμως μία χάρη...
Στα επόμενα ένα με δύο χρόνια μην ανεβαίνεις στην ταράτσα κάθε μέρα για να φουντάρεις!!
Το ίδιο και στο λύκειο, στην ταράτσα του στρογγυλού ( το λύκειό σου)
Και μη νιώθεις ένοχη για όλα...
Ούτε επειδή θα πληγωθεί ο εγωισμός κάποιου πολύ αργότερα να πάρεις χάπια και αλκοόλ.

Και μη μείνεις μόνη στο σπίτι του Χρήστου το βράδυ των γενεθλίων του. ( Ο μεγάλος αδερφός της κολλητής που θα έχεις εκείνο το διάστημα).

Και σε παρακαλώ πολύ: Μη ξεκινήσεις να χαρακώνεις το κορμί σου!!Θα αργήσεις πολύ να το σταματήσεις!!
Μη σε τρομάζουν όλα αυτά που σου γράφω.
Γιατί ο μεγαλύτερός σου φόβος δεν θα πραγματοποιηθεί!!!

ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ!!

Θα είμαι εγώ κάθε μέρα, κάθε λεπτό δίπλα σου να σε συντροφεύω και να σε αγαπώ.
Και πλέον ξέρω πως δε θα αφήσω κανέναν να σε πλησιάσει και να σου κάνει κακό!!
Ούτε καν εμένα!!!!

Κι επειδή όλα αυτά σου πέσανε βαριά και δε βλέπεις τίποτα όμορφο στον τρόπο που εξελίσσεται η ζωή σου, να ξέρεις πως στα 34 σου κάνεις όνειρα!!!
Όνειρα που δεν έκανες στην εφηβεία σου πλην της κηδείας σου.
Όνειρα εφικτά και όνειρα άπιαστα.Και προσπαθείς πολύ για αυτά!!
Και ναι. Ανά καιρούς γνωρίζεις ανθρώπους όμορφους.Και τώρα που σου γράφω πιστεύω πως θα γνωρίσουμε κι άλλους!!
Για αυτό κοριτσάκι χαμογέλα!!
Τίποτα δεν έχει τελειώσει.Κι αυτό μη το πάρεις σαν κατάρα ή απειλή!!

Όποτε γονατίζεις, εγώ θα είμαι δίπλα σου και σε σηκώνω!!
Και τα βράδια που θα κλαις κρυφά στο κρεβάτι σου, θα σε παίρνω αγκαλιά.
Και θα σε σκεπάζω όταν κάνει κρύο.
Όταν θα φοβάσαι θα σου κρατώ το χέρι.
Κι όταν θα σε πονούν θα μπαίνω εγώ μπροστά για να μη νιώθεις..
Όταν πάει κάποιος να σου επιτεθεί θα τον τακτοποιώ εγώ!!Εσύ να μη φοβάσαι, να είσαι ήρεμη!!
Θα καθαρίζω εγώ για σένα.
Κι όταν θα νευριάζεις και θα είσαι εκτός ορίων, θα σου στρίβω ένα τσιγάρο θα σου φτιάχνω καφέ και θα σε πιάνω απαλά από τον ώμο για να κάτσεις να τα απολαύσεις μέχρι να ηρεμήσεις.
Όταν θα πονάς μέσα σου, θα γέρνω το κεφάλι σου στον ώμο μου και θα κάθομαι δίπλα σου αμίλητη.Θα σου κρατώ το χέρι και δε θα το αφήνω μέχρι να νιώσεις λίγο καλύτερα!!Όσο χρειαστεί!!

Θα σε προστατεύω πάντα!
Θα σε φροντίζω πάντα!
Θα είμαι πάντα η ασπίδα σου γιατί δεν το έκανα παλιά, όταν έπρεπε και που σε πολύ λίγο θα σου χρειαστεί!!

Μα μη φοβάσαι!!Θα είμαι εδώ!!Πάντα!!
Κι εσύ μπορείς να κάτσεις αναπαυτικά στο πίσω κάθισμα να ξεκουραστείς!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: